Bästa födelsedags presenten!

WOHO! Jag är så jävla glad, jag som nästan var säker på att jag skulle gå Tibble men så blev det inte, när jag kom hem från mamma från att ha fått en jättesöt berlock med ett I på så kom jag hem till pappa och ser ett kuvert på bordet och tror jag fått något på posten men så var det inte det var ett brev från skolverket! Och i det stod det att jag kommit in på Jensen sam-eko som reserv och det är jag jävligt glad för, det är 90 elever som kommer in tror jag och det var minst 80 personer som var i kö. Och det blev struligt och så innan eftersom jag glömde ändra valen och så, men nu har jag äntligen kommit in på det som jag verkligen ville! Nu jävlar ska jag försöka satsa på skolan och höga betygen för det vet jag att jag kan! Är verkligen skitglad! TACK!





Vet även att Niki ska gå där, gick halva nian med henne så det ska bli superkul, hoppas på att jag åker in med henne! Åh, det är nästan som jag längtar till skolan, WOHO detta kommer bli underbart.

XoXo Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0