Bilder



Ganska ballt om jag får säga det själv, kom själv ihåg när jag höll på att rita med gat kritor men det blir ju självklart inte sådär fint, det blev fint men på ett annat sätt. (På mitt sätt.) Den här gjorde de precis vid t-centralen.



Musse är i tvättmaskinen, glömde att vrida bilden, men söt är hon endå!



Sen så lägger hon sig under en bänk eller vad det är och är söt som vanligt!



Jag älskar att smygfota personer, såg två sötnosar i stan så var tvunga att fota de. (De ovanför) Nej jag skoja det är Rebecca och Lisa! Här smygfotar man inte, diss på det!



Här om dagen såg jag bla. en luftballong så jag var tvungen att fota den från pendeln, jag vill också åka luftballong, fett nice! Fett stor ballong.



Dagen efter jag fyllde år, om jag inte minns fel så men iallafall så köpte jag och mamma rabarberpaj och kladdkaka och satte oss ute och fikade med vanlijvisp eller vad det heter och det var riktigt gott!



Ganska lik eller hur? Jag ritade av den söt magnet som har tillbringat en liten tid i mitt gamla skåp i skolan. Nya Da Vinci kanske? Kanske ska bli konstnär.



Faktiskt en riktigt bra bild från min mobil telefon, (stolt) och ja ni ser på bilden godis, jag är sugen på godis kanske ska gå ned och hämta lite chips! Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0