Bloggar från den nya datorn

Hej allesammans, nu gör jag det första inlägget från min nya dator. Den funkar superbra, men det är ganska ovant med så liten dator, men börjar faktiskt vänja mig. Så det blir super! Imorgon börjar vi 08.25 och går enda till 16.55 om jag inte har helt fel. Suck... Tänkte ladda upp lite bilder på datorn men vet inte hur jag gör riktigt. Tänkte skicka genom bluetooth, men tecknet är rött och det verkar inte funka(?) hur gör man? Ne.j nu måste jag ta en dusch, har tränat friidrott idag. Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: jjowanna

Älskar att du varierar om vad du skriver :) !

Keep it up :) <3

2009-09-01 @ 12:27:12
URL: http://jjowanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0