Första dagen avklarad

Nu är första dagen avklarad och det känns riktigt skönt, jag hatar när man ska börja på nya saker och känner inte någon. Eftersom jag är blyg så vet jag inte vad jag ska göra. Men känner iallafall Niki och så är det en tjej där som jag träffat för några gånger, så det är ju skönt det också. Vi gjorde inget speciellt vi gick igenom lite saker fick busskort och "mat/bok kort" vi får 35 kronor varje dag att köpa för. Så det är ju mycket bättre än i förra skolan. Om en månad blir det nog bättre med kompisar. Imorgon börjar jag nio som jag gjorde idag, och slutar runt 12. Vi ska träffa de får de andra klasserna så det bli kul. Nej nu ska jag käka sen ska jag träffa Maria, sen ikväll blir det friidrott träning. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0