Håret fixat... igen!

Kom hem från frisören för ungefär en timme sen? Hon slinga blonda slingor igen, och nu ser det iallafall bättre ut en innan, ni ska få se hur det blir sen. Påvägen hem svängde mamma och jag in på Ica och vi köpte kyckling, en rabarberpaj och kladdkaka som vi skulle äta sen och det har vi gjort nu och det var mums!

Himlen är skit mörk och det åskar lite, ska försöka hitta på något idag, vill på bio (känns som jag blivit beroende) men jag har sett alla filmer känns det som, nej men jag har sett de jag vill se så får se. Iallafall på torsdag ska jag in till stan och hämta biljetter till den nya amerikanska komedin som jag kanske ska förhandstitta på, woho! Det är grymt nice, en månad före alla. Ska väl ta med en kompis eller så lottar jag ut biljetten får se hur jag ska göra. Det bestämmer ni!

XoXo Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0