Hissar och dissar


1. Träningarna börjarna nu!

Ska bli skönt att få börja röra sig igen efter många veckors sittande. Så man kan börja komma igång igen, nästa sommar ska jag inte vara såhär lat som jag varit denna! Det måste det bli ändring på.

2. Hårdbröd.

Har faktiskt börja äta mycket hårdbröd nu, och det är bra eftersom det är nyttig! Ska hela enkelt sluta äta ljust bröd och byta ut det till nyttigt mjukt bröd, ska fösöka bli nyttig nu till hösten.


1. Många och långsamma människor i stan!

Hatar när man har brottom, och framför sig går några skit långsamt! Det är verkligen grymt jobbigt och jag stör mig extremt mycket på det, gå snabbare för fan!

2. Lösgodis

Byt ut det uttjatade lösgodiset mot frukt istället, frukt är faktiskt mycket godare och nyttigare! Tröttnar inte folk på godis efter sådär 10 år, nej verkar inte som det! Visst kan vara gott ibland men inte alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0