Home alone

Sitter hemma hos mamma och kollar lite på Scary movie 3. Ganska läskigt när man är själv hemma... eller nej jag är inte helt ensam har ju hamster Sniff och katten Musse hemma till mitt sällskap. Idag började jag 12.30 så innan jag började åkte jag och Niki in till stan då köpte jag ett Depend nagellack som är guldglittrigt, behövde ett nytt. Sen köpte jag halv tabletter på apoteket, hade grymt ont i halsen när jag vaknade. Men det blev bättre sen när jag tog halv tabletter. Sen åkte vi till McDonalds vid skolan, jag skulle köpa glass men de hade ingen där, konsigt. Men det som var bra var att det var en tjej där som frågade lite saker om McDonalds och så, sen efter fick vi en kupong där vi fick kaffe och bulle från McDonalds. Så efterskola åkte vi och köpte bulle eller bara jag för Niki hittade inte sin kupong. Blev ingen kaffe för mig, gillar inte det. Sen köpte jag 9 pack meny så det var gott. Sen blev det hemresa, när jag kom hem pluggade jag lite matte sen åkte jag och kollade på fotboll träning (var inte med eftersom jag hade ont i halsen imorse, och fick inte för pappa) så nu sitter jag här och ska snart fortsätta att plugga lite matte. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0