Imorgon börjar vi med schemat

Trejde dagen avklarad, även den roligast . Vi gjorde samarbets övningar i klassen, helt okej. Sen när vi slutade drog jag iväg och åt med några kompisar (nya och gamla) vi åt på något ställe nära skolan. Alla åt pannkakor, och det var gott. Sen åkte jag och några in till stan, där införskaffade jag mig en kalender och ett skolblock, (5 ämnes block) så nu är det till skolan fixat iallafall. Imorgon ska jag in till stan och köpa en klocka, det blir en helt vanlig från ut och penn, det är riktigt snygg och är på extra pris endast 300 kr! Hoppas jag hittar den i stan, nej nu ska jag dra mig tillbaka för att kolla på tv och äta middag. Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0