Små och stora bloggar!

Jag har insett att min senaste kyss: Var den senaste
Jag pratar: Bra svenska
Jag tycker om: Att shoppa
Jag avskyr när folk: Ljuger och är otrevligt!
Min bästa vän är: Linn & Maria!
Min första vän heter: Linn
Kärlek är: Underbart!
När jag borstar tänderna: Gör jag mer än en sak samtidigt
När jag lagar mat: Blir det alltid skitgott.
Det sexigaste yrket är: Flygvärdinna?
Det är charmigt när: Folk bjuder på sig själv
Jag är rädd för: Äckliga ormar
Den värsta känslan är: Att förlora någon man älskar
Jag är bäst på: Att bryta mitt godisförbud
Jag är sämst på: Städa
Om jag va ett djur skulle jag vara: Katt, de har ju nio liv?
Jag kommer alltid att vara: En människa
Det finaste som finns är: Kärlek, familjen och vännerna!
I sommar: Har jag jobbat i tre långa dryga veckor
Sist jag grät var: Idag, för att mitt hår är fult som fan
Jag kan: Göra två saker samtidigt
Jag kan inte: Springa till månen
När jag bakar så bakar jag: Oftast kladdkaka
Min mobiltelefon är: Min man
När jag vaknar på morgonen: Vill jag fortsätta att sova
Innan jag går och lägger mig:  Borstar jag tänderna och smsar
Bebisar är: Underbart söta!
Idag har jag: Blivit 16 år
Imorgon kommer jag: Slinga håret
Jag vill verkligen: Åka utomlands bort från kalla blöta Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0