Tick tack

Hej, det är riktigt fint väder ute och varmt är det. Imorse när jag skulle gå till bussen var det svinkallt.... svenskt väder, ja det är som de är. Men iallafall idag slutade jag 11.00 började klockan 08.00 (fett jobbigt) vilket betyder att jag går upp runt sex tiden. Efter att jag slutat gick jag och käkade lunch med några tjejer i klassen, sen åkte jag in till stan för att träffa Maria. Jag köpte faktiskt en klocka, den var på rea och redan då var den billig, så nu fick jag betala 299:- plus försäkring som var 70:-. Maria köpte ett snygg EdHardy linne! Me like, är faktiskt riktigt nöjd med klockan, en grymt fin accesoar. Snart är det fotbolls träning som gäller, så vi hörs puss.



Min är den guld/bruna,  me like! Den ser ganska konstig och tråkig ut på bilden, men den är mycket finare i verkligheten och verkligen värd pengarna!

Kommentarer
Postat av: lisa peldán

gud vad fin klocka! :)

2009-08-20 @ 17:45:08
Postat av: fanny

vart har du köpt den :P?

2009-08-22 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0