10 saker som ni inte visste om mig

1. Jag brukar läsa "näringvärde" på vissa produkter - Ibland blir det bara för mycket godis och då kännes det som om jag kommer bli smällfet och får kickar att kolla "näringsvärden på produkter (mest godis)."

2. Jag hatar kompisar som är sura på en utan anledning - Bara så jävla onödigt låt en vara ifred istället för att göra kompisen arg och ledsen! Typiskt kompisar som tigger om ens uppmärksamhet.

3. Jag har fårr världens bästa kompis genom friidrotten - Har kännt henne i ca. tre månader och hon är den bästa kompis som finns! Jag älskar dig M**** H********!

4. Jag älskar min katt - Har blivit helt fäst vid min katt, hon är underbar, puss på dig!

5. Jag måste alltid säga förlåt till folk - Jag säger alltid förlåt till personer som jag gjort någon illa mot även om det ibland inte är jag, har varit så enda sen jag varit liten. ( Och min mamma tycker jag är duktig på att säga förlåt de ni! )

6. Vet inte hur många kusiner jag har - Låter galet men för några år sen fick mamma reda på att hon har flera syskon hennes halvbror hade släkt forskat och då fick mamma reda på att hon har en till halv syster och en halvbror och de har barn och jag vet inte hur många? Knas? Japp!

7. Jag älskar Grekland! - Har varit där två gånger så himla fint och fler gånger blir det, min pappa kom hem från Grekland för några dagar sen gissa om jag är avundsjuk!

8. Älskar märkeskläder - Vet inte varför är bara så, är det för att de är dyrare? Nej har ingen aning. De är bara snyggare!? Brukar faktiskt sitta och räkna hur många jag har men var ett tag sen ska nog göra det när jag kommer hem, haha!

9. Jag älskar att smsa - Ge mig erat mobilnummer, PS. bara om det är comviq, haha skoja! Nej men jag älskar verkligen att smsa speciellt när man har tråkigt. Men fan inte med dryga människor, släng er i väggen!

10. Arlanda - Bästa jag vet, Arlanda för mig är något positivt riktigt mysigt och man vet att man ska åka flygplan det är skitnice och när man är på Arlanda ska man åka bort från allt skit hemma ett tag. Och det är superskönt ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0