Badberget

Igår så drog jag till badberget med några. Jag bada för typ fjärde gången något sånt i år. Det var riktigt skönt i vattnet. Det bästa som hände under kvällen var att Rebecca skulle ge en sak till Rebecca hon har kläder på sig och även sina extra kläder. När hon ska ge "saken" till Sebbe så börjar hon gli ned i vattnet fem sekunder senare ligger hon i vattnet med kläderna i, det var så jävla roligt, hahah! Fast hennes mobil som hon förra veckan (?) tappade i marken blev nu också vatten skadad, tur att hon inte köpte en ny! Så jag och Rebecca gick hem till Rebecca för hon kunde inte stanna eftersom hon ramlat i med alla kläder. Så vi gick och kollade på film hos henne men den var ganska dåligt. Jag sov även där, var ett bra tag sen jag senast gjorde det. Och nu imorse kollade vi en grymt bra action film kommer tyvärr inte ihåg vad den heter men den handla om en tjej som åker iväg med sin kompis till Paris för att kolla på konsert när de bli kidnappade. Just vid stunden när hennes kompis blir kidnappad pratar hon med sin smartapappa (!) som sedan åker till Paris och gör allt för att hitta sin dotter och hennes kompis, med lyckas han? Och vad händer med tjejerna? Spännande va!? Jag rekommenderar verkligen filmen!


(Bilden är tagen från google)

Kommentarer
Postat av: karin

ja den filmen är bra :) jag tro den heter Taken, om jag inte mins fel

2009-07-05 @ 01:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0