Busstider

Nu ska jag åka till Täby Centrum med Britta, hon ska göra någon synundersökning. Sen ska jag nog gå och kolla lite på H&M för jag har 100 kr rabatt check där ifrån och så har jag 85 kr på Peak. Igår så såg jag Ice Age 3 den var riktigt rolig, alla som sagt att den var tråkig, jag förstår er inte på er ni måste ha blundat när ni kollade på filmen. Men iallafall nu ska jag börja göra mig iordning sen så åker jag och Britta. Ska nog försöker dra med henne till stan om det går, men jag är endå inte så sugen, men jag HATAR Täby Centrum så tråkigt och instängt där och det börjar ju faktiskt bli ganska bra väder, ska nog ringa pappa och säga att jag vill ta en båt tur! Han åker till Kreta på lördag i 10 dagar sen när han nästan är hemma så åker jag till Luleå så jag ser inte han på 2 veckor. Nej nu måste jag snart börja beje mig till bussen och jag älskar mitt sommarlovskort! Stålt kommunalåkare! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0