Dynga

Igår hyrde jag och Rebecca fyra filmer:

Wallander
Saw 5
Kenny Starfighter
Zake and Miri make a prono

Till det köpte vi:

Lösgodis
Ben & Jerrys glass
Marabou choklad (daim)
Cheez cruncherz

och så tog vi juice hos Rebecca.
Mums!

Tyvärr efter att vi lånat filmerna mäkte vi båda att vi sett Saw 5. Den bästa är nog Wallander måste jag säga och den tittar vi på idag igen. Den är grym! Det är bara för jag inte såg hela sov lite då och då. Kenny Starfighter såg jag inte heller hela (såg två gånger) så kanske blir det igen, får se! Nej nu ska jag kolla ordentligt på Wallander och ikväll blir det BIO! Sommar med Göran med Rebecc, Britta (?) och Lisa (?)

Hejdå, puss och godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0