Envis som en get? Ja vet!

Jag är ganska envis jag, idag bjöd mamma på köttbullar och spaghetti. Och det ville inte jag, så jag tog på med jackan och mammas ica kort och gick ut för att leta efter en affär, hon kunde inte köra eftersom bilen vi har är lite konstig. Jag har i ca. 20 minuter sen så hittar jag en affär, har jag varit här förut så kommer ju alltid ihåg på ett ungefär vart allt ligger. Så jag gick in på coop, tyvärr ingen ica så fick betala själv, hehe. Så jag köpte köttfärs, nachos, tacokrydda, ost, ananas och apelsin juice. Så när jag kom hem gjorde jag tacos och färsk pressad apelsin juice, gott! Sen gjorde jag en nyttig smoothis med mjölk, fil, hallon, ananas och apelsin (pressad) till det några ananas bitar. Det låter kanske lite äcklig men det är super gott och nyttigt. Så ett tips ät med frukt och grönsaker och skit i godiset fast det är svårt, man kan ju iallafall försöka minska godisätanden och det kan leda till finare kroppar som jag snackade om förut alla har börjat bli skit feta. Så gör en god fruktsallad och skippa det söta och onyttiga godiset!





Vad ser fräschat ut?
Själv tycker jag frukten och grönsakerna. lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0