Fortsättning

Den fjärde dagen alltså på söndagen så åkte vi runt lite på Fårö och kollade på raoukar, vet inte hur jag stavar de men iallafall (?)  vi kollade inte bara på det utan på lite andra saker också, vi stannade till vi någon restaurang som var ganska udda med massa skrot och bredvid var det en skrotkyrkogård men jag gick inte dit och kollade. Senare på kvällen så åt vi ut och för mig blev det Pizza, det var ganska gott. Usch jag ska bli vegeterian så synd om alla djuren som dödas bara för att vi ska äta de, det tycker jag inte om! Sen på kvällen så var vi ute en stund det var jag, Britta, Sara, My och Tove vi gick hem ganska tidigt eftersom vi skulle upp tidigt nästa dag (alltså idag.) Sen så var det inte så mycket mera.

Och den sista dagen som var idag började med att vi gick upp klockan åtta och åka sedan ifrån Fårö till Visby vi var där runt 11 det tog två timmar (vi började åka ca. 9). När vi är framme så märker jag att jag glömt min älskade kamera så Britta får ringa sin mamma och fråga om hon skulle till Visby, det var inte säkert om hon skulle det. Men eftersom jag glömde den så åkte hon och lämnade den till mig, TACK så mycket! Det blev då tyvärr inga bilder i Visby men från båten tog jag några. Vi åt också från Sveriges största glassbar med ca. 100 olika sorters glassar. Jag valde hallon, melon och choklad vanlij med något, gott var det iallafall. Sen gick vi till båten och resan med båten mot Stockholm började.

Lägger in lite bilder från Gotland i nästa inlägg dag efter dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0