Godmorgon Sverige!

Godmorgon eller godeftermiddag alla sötnosar där ute!
I Luleå är det skit dåligt väder, ser molnigt ut. Men tänkte berätta om att igår så åkte ju vi till stan och mormor och sen på kvällen kom kusiner och moster hit med sin man och vi åt grillat kök med potatisgratäng, det var skitgott! Efter det så åt vi två goda tårtor mums, ska gå och kika sen om det finns något kvar. Sen fick jag en present i förskott... Gissa vad det kan ha varit? Jo det var pengar. Tack och bock! Nu ska jag till stan och shoppa woho. Nej nu ska jag äta frukost, och alla kära läsare jag har försökt att ladda över bilder, men jag vet inte hur jag ska göra hjälp! Annars så får ni de på måndag när jag kommer hem, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0