Godmorgon världen!

Gick upp för ungefär en timme sen och gick upp och tog en frukost. Så det blev brunch så jag tog det som var kvar igår från tacosen, jag har skitsvårt att äta mat för jag har så ont i min käke, jag fick ett slag förut när jag spelade fotboll så jag tror det är därför. För ibland kan jag bara öppna munnen lite och om jag fortsätter att öppna den känns det som om käken ska slitas sönder och jag inte ska kunna stänga munnen igen. Så det är ganska jobbigt, men iallafall idag är det onsdag, och mamma föreslog att vi skulle åka till kusinerna igen... jag vill åka och bada på arcus eller badet som ligger nära här eller åka till stan och på eftermiddagen åka till kusinerna för jag vill variera lite. Vad ska ni sötnosar göra idag?
Just de igår kom min pappa hem från Kreta, lyx jag vill också utomlands. För jag tycker vädret i Sverige suger sönder, har inte solat någonting som jag vet. Nej nu ska jag börja fixa iordning mig! Puss på er alla, jag saknar er (ni vet vilka jag menar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0