Godmorgon

Gomorgon alla läsare! Idag är det söndag, segt hatar verkligen söndagar, men inte idag för nu har jag sommarlov och behöver inte tänka på alla dagar! Igår så såg jag bio med Amanda och Rebecca, filmen som vi såg var riktigt bra! Man satt och skratta hela tiden, jag rekommenderar verkligen den! När vi kollade på bion blev jag tillsagd två gånger först hade jag mina ben ivägen, och stack fram sitt huvud mellan mig och Rebecca och vi blev skit rädda! Sen så var det en gubbe som sa till mig att jag skulle stänga av mobilen han var skitsur! Skitläskigt, till bion blev det bara lite godis som jag inte ens käkade upp och det är jag glad för! Nej men nu ska jag gå frukosten kallar! Puss


(Bild tagen från google, redigerad i paint.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0