Godnatt

Nu tänkte jag gå och lägga mig i sängen för att kolla på någon bra film. Är alltid mysigt att kolla film i sängen speciellt med min bästa kompis Maria, haha. Fast inte när man somnar och inte ser klart filmen. Saknar dig Maria grymt mycket, längtar efter dig bästa vännen! Jag älskar dig min prinsessa.

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva, jag längtar hem på ett sätt men jag vill endå vara kvar för jag älskar att vara med de jag står nära med, men det är jobbigt när bara halva Ida är uppe i Luleå och den andra är nere i Stockholm. (Maria du förstår, vad jag pratar om.) Just de kan berätta att jag ska se Djurgården-Hammarby men jag vet inte riktigt än hur jag ska göra får se måste snacka med några först. Men jag hoppas på att vi ska kunna gå några tjejer, men då kommer det bara bli jobbigt, men jag har iallafall en plats i klacken hos underbara älskade Djurgården.

T a c k  f ö r  m i g ,  g o d n a t t  o c h   s o  v g o t t !

Kommentarer
Postat av: Blixt

Tack snyggoo ;D <333

2009-07-22 @ 17:52:12
URL: http://bflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0