Grymt!

Det är riktigt fint väder här uppe i fina Luleå, funderar på vad som kommer hända idag. Får väl se, tar dagen som den kommer. Jag ska lägga upp lite bilder senare från tågresan. Just nu sitter jag bara och tråkar, men ska kanske gå och ta en choklad bit riktigt godissugen, men eftersom jag har godis förbud så kan jag inte göra det ska nog be mamma åka till närmaste affär för att köpa hallon så jag kan göra en nyttig smoothie. Just de min kusin har flyttat ned tillbaks till Luleå så det ska bli kul att träffa henne igen.

(Jag saknar min pappa och min Maria OCH min sötnos till katt!)
P u s s a r  t i l l  a l l a  k ä r a  b l o g g l ä s a r e !

Kommentarer
Postat av: Maria

saknar den underbaraste flickan på jorden<3

2009-07-20 @ 11:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0