Hammarby going down like the people in Tictanic!

Den 9 augusti är det derby match mellan Hammarby och underbara Djurgården! Självklart ska jag gå på de och stå i klacken, jag älskar känslan, så jävla underbar!

Idag har jag varit i stan en liten stund med mamma och lillebrorsan, jag hittade en kjol på MQ för 349:-. Sen så kollade jag på lite andra kläder men inget mer som blev köpt. Jag försökte kolla efter Tomas S armband, men jag hittade ingen bra affär som verkade ha de, får leta mera en annan affär. Innan vi åka till stan hälsade vi på mormor på sjukhuset, hon ser inte så sjuk ut hon ser faktiskt ganska piggut men hela hon är blåslagen hon ramlade hemma förut och gjorde illa sig :(. Krya på dig älskade mormor! Sen när vi kom hem från stan så åkte Erik och mamma till ett bad jag ville inte följa med för jag som är så envis ville vara kvar i stan så jag gick ut och så gick jag och letade efter vart stan kunde vara, men jag hittade den inte jag kom till en hamn och köpte en glass och non stop där, mums. Sen började jag traska hemmåt igen, utan att hittat stan. Så jag gick i ca. 2 timmar och det började kännas i fötterna sen.

Nej nu ska jag sluta skriva, det blir jobbigt att läsa. Saknar min Maria och pappsen!


Kommentarer
Postat av: Maria

du är så jävla gryyymm bruden! älskar dig<3

2009-07-24 @ 14:29:30
Postat av: bajen

hur blev de i de 3 första derbyna för dif? 3

-1 förlust mot BAJEN om jag inte minns fel. forza bajen<3

2009-07-30 @ 15:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0