Harry Potter och halvblodsprinsen har premiär idag!



Idag har Harry Potter och halvblodsprinsen premiär!
Jag ska tyvärr inte gå på premiären men kolla på den är ett måste!
Jag tycker Harry Potter filmerna är skitbra.
Så snart blir det Harry Potter på bio för mig,
kanske ska kolla imorgon för det är inte så utsålt
så man kan fortfaranden reservera annars blir det jobbigt
när man ska köpa biljetterna och det orkar jag inte.
Så jag ska försöka sikta in på imorgon, bara man har
någon att gå med? Eller ska jag vänta med att se Harry
Potter och köpa plånboken, skorna, kepsen och linnet som
jag vill ha! Beslutsångest, hatar det. Vi får se hur
jag gör helt enkelt! Ska du se Harry Potter idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0