Idag åker jag tillbaka till underbara Stockholm

Fan vad jag saknar Stockholm! Det är faktiskt sjukt! Ska bli riktigt skönt att komma hem. Igår somnade jag ganska sen först blev det film samma som i förrigår sen så ringde A sen så ringde M. Det var skönt att prata i telefon så blev i nästan 2 timmar tillsammans så jag somnade runt 4? Nyss pratade jag lite med A, den osociala bebisen! Haha, men iallafall snart ska jag åka till tåget, ska bli skönt det går om tre timmar och imorgon så ska jag vara med min prinsessa! Då ska vi åka in till stan och köpa biljetter till Djurgården - Hammarby. HAMMARBYKROSS kommer det att bli! Längtar riktigt mycket till matchen ska bli skit roligt att se. Och förut om att jag ska se matchen så är det ju inte med vem som helst utan med världen bästa flicka, puss tjejen you go girl!

V i  s e s  i  u n d e r b a r a  S t o c k ho l m !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0