Jag dissar!

Idag var jag och badade och det var nästan bara feta människor där, usch! Vad är det som håller på att hända med Sverige? Tänk om man vaknar upp en dag och ser att hela ens kropp täcker hela sängen av allt fett som man har på kroppen, usch detta händer inte mig. Men det är bra att ni åker och badar för då rör ni på er! Men det blir inte kul när 100 feta människor är i samma bassäng för då lär ju allt vatten försvinna efter de gått upp ifrån poolen, jag tycker man borde göra avdelningar! Men fortsätt träna, så blir ni snygga och fina. Kanske lite hårda ord, men allvarlige talat om man är där med sin son eller dotter som är små, de kanske tror att man ska bli fet när man blir stor. (Jag drömmer lite, men kanske de tror de. Hehe) Visst kan vara gulligt med feta människor men det är inte gulligt längre när alla är feta, det kanske har blivigt en tränd... som man kanske ska följa?



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Vältränad

Jag håller med dig till fullo, fler och fler människor börja bli alldels för feta :S detta är en dålig trend

2009-07-21 @ 20:08:06
URL: http://mylife.blogg.se/
Postat av: sanna

trend? Trenden är väl att man ska vara en sticka nu för tiden :S:S

2009-07-24 @ 09:15:55
URL: http://ssuzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0