Jahapp så kan det gå

Nu är det onsdag och bara två korta dagar kvar på jobbet skönt! Skulle ju gå upp senast 06.00 idag men hur tror ni det gick med det? Försov mig ingen till 20 över. Då hinner jag inte göra någon frukost för då kommer jag försent, vill inte komma försent. Nu ska jag kolla en film som heter Från andra sidan. Har sett där förut någon gång den är ganska så bra, fast nu blev jag sugen på att sola i det sköna vädret. På återseende! Puss

I söndag hade jag en chans att göra ett bra första intryck och jag lyckades, för som ni alla vet har man aldrig en andra chans att göra ett första intryck. Så ta vara på ert första intryck hos människa/djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0