Kan drömmar bli sanna?

Kortfattat vad jag ska göra och vad jag vill ha/göra:

+ Måste städa klart rummet, både hos mamma och pappa
+ Be pappa sätta in pengarna på kontot
+ Fixa mitt jävla mobil abonngemang (!)
+ Fixa trådlöst internet till mobilen (?)

+ Fixa naglarna på salong
+ Köpa skor
+ Köpa plånbok
+ Köpa Ed Hardy linne
+ Köpa Ed Hardy keps
+ Köpa underkläder

Då är det väl bara att börja ta tag i det hela och bocka av sak efter sak, för man kan ju inte få allt på en och samma gång tycker jag! Hmm, vad ska jag börja med att köpa då, jag tror nog själv att det kommer bli plånbok och ett par skor. För jag vet redan vad det är för några jag vill ha, men kanske blir att jag ändrar mig i plånboks köpandet, men skorna är jag nog supersäkra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0