Mormor du är en ängel

Du har alltid funnits för mig som mormor, även fast det är långt avstånd mellan oss. Du är världen bästa mormor, jag vet inte vad jag ska säga. Men en sak som jag kan säga till dig som jag alltid har gjort och kommer alltid att göra, jag älskar dig så oerhört mycket, och du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Jag vet att du inte mår bra, jag kan inget göra, jag sitter nere i Stockholm och vet att uppe i Luleå så ligger MIN mormor på ett sjukhus och mår dåligt. Det är riktigt jobbigt, varför ska det hända just dig för? Jag hoppas du kämpar in i det sista för att du ska må bra! Jag gör allt för att du ska må bra, jag orkar inte att du ska försvinna! Det får du inte göra, nej det kommer du inte göra!  DU ÄR BÄST! Jag älskar dig mormor, du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Vi behöver dig mormor! Vi är fortfarande bara barn och vi behöver en underbar mormor som du! Jag ska kämpa för dig, jag saknar och längtar efter dig!


Kommentarer
Postat av: emilia widerström

jättefint skrivet! :):)

2009-07-15 @ 22:46:54
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0