Mot Bodens badhus

Nu ska jag åka iväg till Bodens badhus, fett roligt. Det är inte speciellt bra väder här i Luleå idag, efter det tror jag att vi ska till Kusinen K och M och moster M och hennes man R såklart. Imorse kom min andra kusin Aa och skulle lämna en madrass, var sjuk länge sen jag såg henne också så det var kul att hon kom förbi, hon som har världens sötaste dotter A som nästan är modell eftersom Aa är fotograf och riktigt duktig, nej nu måste jag gå. Jag känner hur jag börjar få norrläska i dialekten för jag vill skriva fara istället för att åka, men iallafall nu ska jag ÅKA till Boden badhus och det heter Nordpolen riktigt grymt namn! Bilder ska ni få från igår och idag, slänger in de ikväll. Nu blev det jättebrottom!
H e j s s v e j s !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0