Shopping i stan

Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag och mamma åkte till stan och shoppade. Och jag hittade några saker, lite smink (en mascara, en bronzing... och en ögonfransböjare) från Parelle och så hittade jag en bh och ett par söta strumpor inne på Lindex och på JC hittade jag ett par jeans tror nog det var de första jeansen detta år och sista så köpte jag ett Tomas Sabo armband, det finns två olika jag köpte det grövre i strolek S, lite roligt tycker jag. Nu blir det berlock samling. Tack för en snabb sväng i stan på 1,5 med mamma. Vi kunde tyvärr inte stanna länge Erik var hemma själv och bilen hade bara parkerings plats på en timme. Det var superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0