Snart bär det av

Imorgon börjar resan hem mot Stockholm igen, ska bli skönt att komma hem igen och träffa de man saknar! Idag så kom min gammelmoster förbi hon är faktiskt bara 50+ något sånt. Sen så drog vi till Kupan en antik affär typ som hjälper rödakorset där köpte vi lite olika saker jag köpte bland annat en söt liten "spargris" som jag sak lägga alla min 10 som jag får och spara de till något kul. Sen åkte vi till ett museum där gammelmoster M jobbar. Sen åkte vi till barnenshus där köpte lillebrorsan något snowboard sak sen åkte vi vidare till något ställe så gick jag in på Parelle och letade foundation. Köpte ingen men hon i kassen var så trevligt hon hjälpte mig och så fick jag med mig tre små burkar hem med foundation från Clinique, en mask kräm och dagkräm de också från Clinique. Tror jag ska köpa den foundationen sen när jag kommer till Stockholm. Får se för jag har bett min lilla prinsessa om hjälp så hon får hjälpa mig att hitta något fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0