Solen skiner och glada miner

Hello alla sockertoppar!

Idag åkte jag in till stan med Rebecca och Lisa, sen så träffade jag Maria och gick med henne. Sen träffade vi Rebecca och Lisa några gånger, de hade sen mött upp Amanda. Sen drog de typ hem runt halv sex (?). Jag och Maria stannade lite länge sen åkte vi hem, så nu ska jag in till stan igen och möta upp Maria sen hittar vi på något sen åker vi hem till henne och sover. Idag så hittade jag ingenting i stan som jag köpte förutom jordgubbar och donken. På donken blev det en salad, jag är nyttig! Nej nu ska jag göra iordning mig sen ska jag möta min lilla flicka, vad ska ni göra ikväll?
P u s s  p å  n o s e n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0