Things to do

Hello alla sötnosar!

Idag måste jag fixa lite saker, jag är stressad och det gillar jag inte!
Först och främst så ska jag prata med mamma vi måste fixa min mobil och mitt abonnemang! Det är så att jag har comviq kompis och på något konstigt sätt så skickar jag bara 3000 fria sms/mms INOM COMVIQ! Det är ju helt sjukt hur fan kan jag bara skicka 3000 sen så börjar det kosta en jävla massa pengar! Det måste jag fixa för jag vet att jag skickar mer än 3000 sms varje månad och så blir räkningarna skit dyra inte bra! Så nu har jag två mobiler och två nummer för jag ska kunna skicka hur många sms som jag vill. Så en är abonnemang som suger! Och den andra är kontant kort som jag kan skicka hur många sms inom comviq jag vill i en månad sen måste jag betala 75 kr eller hur mycket jag vill ladda den med men det ska inte jag behöva göra! GRRR!

Och så måste jag fixa så allt med gymnasie intagningen blir bra för det och också varit en massa strul som ni kanske vet och har läst i bloggen? När jag skulle söka gymnasium och så var det massa strul skillsmässor och skit. Så jag tänkte inte så mycket på gymnasiet så jag brydde mig inte om att ända mitt andra val så det skulle bli det första... Så jag kom in på mitt första val som jag inte vill gå på så nu måste jag söka om alla min gymnasium för att de bryr sig inte om det andra gymnasiumerna som man sökt om man kommit in på det första. Men nu har mamma hjälpt mig så nu hoppas jag att jag kommer in där jag vill, men det är svårt för kön är lång som satan!

Måste fixa trådlöst bredband till datorn! Orkar inte ha sånt där gammalt internet där man kopplas upp och det kostar verkligen bara en massa pengar.

Sen så ska jag få pengar av pappa för min väska som jag köpte och de vill jag ha när jag åker upp till Luleå (på söndag åker jag, och pappa kommer hem på måndag/tisdag kanske, jag vet inte men han är iallafall på underbara Malta!) Sen måste jag städa min underbara rum. Sen är det säkert något mer skit som måste fixas men det kommer jag inte på nu iallafall! Nu har jag iallfall saker att göra. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0