Ticktack

Ikväll såg jag Ice Age 3, den var mycket bättre första gången, för då var den på svenska och mycket lättare att förstå, nu var den på engelska och otextad och 3D och jag tänkte alldeles för mycket på att den var 3D och de coola glasögonen som man fick, haha. Men den var fortfarande söt&rolig.

Imorgon åker jag till Luleå med mamma och lillebror Erik. Klockan 18 går tåget från T-centralen, så nu har jag nog nästan packat klart, har inte tänkt så mycket på vad det är jag lagt ned bara det är kläder som jag kan ha och är använd bara, b.la.

T-shirts
Linnen
Shorts
Jeans
Tjocktröja
Kofta
Underkläder
Smink
Badkläder
Springkläder
Olika skor
Böcker
Kamera
Solbrillor
Pengar
Böcker
Klänning
Legging/strumpbyxor
Laddare till mobilerna och kameran

Det var nog det mesta, ser inte ut som jag behöver något mer! Nu ska jag försöka somna till en film jag tror jag kommer lyckas, ni får ha det så toppen bra nu! Men jag kommer självklart blogg där uppe för det finns dator där vi ska bo och vi tar självklart med oss våran bärbara så jag kan nog blogga på tåget annars försöker jag självklart mobilblogga, bara det inte kostar massa för denna räkningen som kommer nu är inte rolig. Men vi hörs!
P u s s  &  k r a m !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0