Tisdag

Vaknade för en stund sen, nu sitter jag i mammas soffa och kollar på Nickelodeon. Det finns typ ingenting annat på tv. Snart ska jag leta efter lite frukost som jag ska äta, ska nog testa hallon/jordgubbskräm med mjölk om mammsen har det. Igår när jag var ute och sprang så fick jag så in i helvete ont i fötterna och idag ska jag träna friidrott igen som jag inte gjort på två månader, ska verkligen försöka träna så bra det går, men som ni alla kanske vet så kan en liten skada förstöra allt och det är så jobbigt! Nu sitter jag iallafall jag och tittar på skor, blir så sugen på att köpa flera när jag köpte ett par igår, jag blir så himla shopping sugen och jag som inte vill shoppa bort mina pengar som jag fått i lön. (a)



Jag tycker skorna högts upp är så grymt söta! Jag ska nog köpa någon av de eller båda! Åh, nu vill jag åka och köpa skor, vad tycker ni om skorna. Vilken tycker du jag ska köpa, de högst upp eller de längst ned eller båda kanske! Tyck till snälla det skulle vara till STOR hjälp!

Kommentarer
Postat av: Jhon Hansson

Dom som är underst ska du köpa :D

2009-07-07 @ 13:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0