Träning

Nu har jag fått tränings program från fotbollen och ska börja träna på måndag.

Vi ska springa två gånger i veckan i 60 minuter!

20 X Sittups

20 X Armhävningar

30 X Tåhävningar

20 X Benlyft
Varannan dag!

Då är det bara att hålla ut i någon vecka, plus att jag ska träna friidrott, men detta är ju endå inte mer än vanligt, lite jobbigt bara eftersom det är sommarlov. Men nästa vecka då är det träning som blir mitt lilla intresse tills fotbollen och skolan börjar igen! Jag ska skriva träning program här vad jag gör, så ni vet! Ni kan ju också testa!


Kommentarer
Postat av: emilia widerström

här pumpar man muskler! ;)

2009-07-03 @ 19:18:51
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0