Tre veckors jobb, check!

Nu har jag jobbat i tre veckor, det var riktigt tråkigt och jobbigt. Eftersom jag jobbade själv lyssnade jag på musik hela dagarna så jag har lyssnat på mina båda mobiler och det är nästan samma musik på båda och har lyssnat på de i tre veckor nu så det är riktigt uttjatat. Men idag kom jag på den smarta idén att lyssna på radio och det var mycket skönare inte samma musik, eller jo lite. Kom ihåg första dagen på jobbet, det var så fruktansvärt jävla tråkigt, när jag kom hem var jag skit ledsen och ville inte gå tillbaka men jag kämpade och höll i tre veckor och det funkade. Så nu har jag min lön på kontot så det är skönt! Hihi. Nu blir det sommarlov med träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0