Två flugor i en smäll

Idag slingade jag håret (två gånger) och nu är det mer som min vanlig färg vilket är skönt men det är fortfarande skitfult! Haha, måste fixa det snart igen, jag bryr mig inte om det slitar på håret jag vill bara ha en normal och fin hårfärg aja skitsamma. Idag ska jag träna woho typ första gången på lovet! Nej det är de inte men nästan, ska se om min fot pallar det.

Igår var jag och kollade Pride, vad var lite småskojigt. Ska kanske köpa band nästa gång och gå in och kolla får se hur det blir med det. Nej nu ska jag börja packa fotbollssakerna klart och sedan gå hem till pappa! Ha en trevligt kväll och vi hörs senare, alla S Ö T A & S N Ä L L A bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0