Uppdatering från Fårö Gotland!

Hej alla söta läsare! Gjorde ett inlägg igår men internet fuckade så det han inte publiceras och allt sparades inte. Nu är det tredje och näst sista dagen som jag är här på Fårö för imorgon så åker jag hem. Tänkte berätta lite om vad vi gjort här så då börjar jag från första dagen.

Klockan halv åtta står jag nedanför Brittas dörr och ringer på då kommer hennes mamma ned med sovkläder, de har försovit sig (!). Efter 45 minuter så är de klara med alla packning och vi åker iväg mot färjan som ska gå 10 i 10. Det regnar hela resan till Fårö och vi som hade brottom till båten fick åka i regnet vilket var lite jobbigt, men resan gick bra endå i regnet. Tio minuter innan färjan ska gå så kommer vi till hamnen i Nynäshamn och de ska igentligen stänga en kvart innan färjan ska gå men vi hann så det var bara att snabbt köra på båten! När vi kom dit så gjorde vi inte så mycket så cyklade runt lite Britta visade mig lite saker och vi hälsade på vänner till Brittas familj och senare på kvällen träffade vi Brittas kompis Ida.

Andra dagen så blev det en timme nere på stranden ungefär, det blåste så mycket så vi åkte hem. Senare på kvällen cyklade vi iväg till Staffan och Tove och till deras två döttrar Sara och Anna och My Sara kompis var även där och så åt vi middag det blev hamburgare med pommes. Senare på kvällen så var jag, Britta, Sara och My tillsammans vi gjorde inte så mycket pratade mest. Runt 23.00 så åkte vi på karaoke det var inte så jätte kul så det blev inte en lång stund där så Britta och jag cyklade hem. Sen när vi kom hem satte vi på filmen - Så som i himmelen, jag somnade så Britta kollade själv.

Tredje dagen blev det någon timme på stranden, det var bättre väder än dagen innan. (Vi har faktiskt haft tur med vädret det skulle nästan bara regna när jag skulle vara här, men solen var framme vilket var tur.) Jag och Britta satte oss sen för att kolla på Yrrol men vi hann inte se hela och då var det faktiskt Britta som somnade. Sen på kvällen åt vi rökt flundra och färsk var den direkt från havet här från Gotland. Det var helt okej, sen cyklade vi ned till stranden och åt några korvar. Sen cyklade vi till Sara och där blev det lite film.

Nu måste jag sticka vi ska ut och äta men jag fortsätter imorgon när jag kommer hem, då lägger jag även upp bilder! Så ni får ha det toppen alla sötnosar där ute! Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0