Upps!

Upps! Dåligt uppdatering, inte bra! Igår så kom min moster E hem hon som jag är hos nu och hennes man K.

Igår åkte jag, mamma och lillebrorsan till ett bad som heter Aronsbadet och badadet det är en utomhuspool och det är gratis bad där vilket är bra, men kan tyckta det är lite äckligt eftersom det är små barn som badar där och ja men vet inte vad de gör... Sen så åkte vi till stan där hittade jag en BH och ett par skor som jag visat tidigare i bloggen, de är iallafall vita med ett rött Fred Perry märke det röda gör sjukt mycket på skon. K och M var även där så sen runt sex gick vi och käkade med de på en kinarestaurang jag beställade friterad chili kyckling, trodde inte jag skulle gilla det när jag fick in det, men det var faktiskt gott. Alla verkade nöjd med vad de beställt. Restaurangen heter Exotic, tror det stavar så. Och ligger i stan. Sen åkte vi ut till de en stund, och vi tog deras "raggarbil" till min gammelmoster ute vid hennes stuga och satte på hög musik och tuttade, skitkul, haha. Och hon bor riktigt fin där vid hennes och hennes man stuga, som det är igentligen men. Sen åkte vi snabbt till K och M sen åkte vi hem hit.

Så såg min dag ut igår, idag vill jag åka till stan och hälsa på mormor och ikväll blir det grillning och tårta här. Nu ska jag käka frukost och göra mig iordning. Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0