You are never alone!

G o d e f t e r m i d d a g !

Klockan är snart halv två och jag har inte gjort ett piss idag, eller jag har tagit ett bad och ätit. Pappa kom inte till mig imorse någongång och frågade om jag skulle med och åka båt, men ja sa nej eftersom jag sov och var trött, hehe. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska åka in och kolla pride med Maria? Nya raggningsstället, eller vad sägeru Maria, haha! Men iallafall, nu ska jag börja göra mig iordning ska kanske ned till Britta eller in till stan, ska även försöka nå Rebecca, åh såg att hon svarade på mitt sms nu! Nej jag vet inte riktigt vad som händer idag, får ta dagen som den kommer! Men hemma tänker jag inte sitta iallafall, inte för det är fint väder men... Whatever, imorgon ska jag klippa mig och slinga mig längtar woho, för jag kan ju inte se ut såhär i håret. Inte kul det säger jag bara! Nej nu börjar det bli drygt att skriva så ska runda av och fråga er sötnosar vad ni ska göra idag?

XoXo Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0