Bad update, I know.

Dålig uppdatering, inte bra! Men iallafall nu är det lördag och helg, skönt. Vilket betyder att jag är ledig från mitt sommarjobb. Har avklarat två veckor och bara en kvar grymt skönt säger jag bara och på fredag ska jag baka en jordgubbstårta, mums! Igår var det fredag som ni säker förstår då drog jag till badberget med några kompisar, de var ganska tråkigt eller det var tråkigt. Så vi drog till K istället. Men eftersom jag hade fått 100? Myggbett så drog jag hem. Myggorna verkar älska mig, skit jobbigt och så de kliar! Usch hatar myggor. Nu är det sommar iallafall solen skiner och har gjort det i en vecka. Fast de jobbiga med solen är att jag jobbar i långbyxor och det blir så jävla varmt! Jag har ju köpte en kamera för ca. en vecka sen ska försöka lägga in lite fina bilder, det har hållt på krångla har inte kunnat förminska bilderna. (De är förstora för att kunna lägga in här.) Men ska göra vad jag kan, ska nog fråga Rebecca, hon är ju experten själv. Puss på er mina sötnosar, frukosten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0