Djursholm vs Vallentuna och lite till

Sitter hemma hos mamma och väntar på att börja äta frukosten, har match om ca. två timmar mot Djursholm. Vi har bortamatch så vi spelar även i Djursholm. Om 20 minuter kommer Ulrika och då ska vi börja åka till matchen. Detta är sista matchen jag ska spela sen så är det uppehåll från fotbollen under sommaren. Jag känner mig inte speciellt taggad på att spela fotboll, jag lite ont överallt och är trött och det är piss väder det regnar. Det känns som vi inte är i Sverige. Det har väl aldrig regnat så här mycket konstat, riktigt jobbigt tycker jag. Får väl hoppas på att det spricker upp i skolsken.



Igår så åkte jag in till stan efter skolavlutningen det blev jag, Ulrika, Sarah, Jasmine, Josefin, Jessica och Malin och där inne träffade vi Amanda och Hedvig. Först så skulle vi åka till skansen, men det blev inget av med det eftersom det regnade så vi bestämde oss för att titta på någon bio. Vi tänkte kolla Drag me to hell i Heron, då gick jag, Sarah och Josefin ned till Sl centralen och kollade hur vi skulle komma dit och eftersom det regnade så mycket köpte jag och Josefin varsit paraply. När vi kom tillbaka efter att ha kollat tunnelbanan och såvidare. Skulle vi inte kolla BIO istället gick vi och käkade i kungsan, jag åt en Pizza som hälften av oss alla gjorde, några åt kött och Amanda åt sushi. Sen åkte vi hem, för mig blev det en snabbis för sen skulle jag åka in till stan igen och träffa Rebecca vi åkte till något beat i Farsta. Sen så åkte vi hem.

Ikväll så kanske jag och Josefin ska kolla på Drag me to hell för igår tänkte vi två bara gå men det blev lite körigt och vi ville även se den på kvällen. Fast det hade ju varit kul att se den igår för den hade nämligen bio premiär. Nej nu måste jag äta har lite brottom. Puss på er.

(Båda bilderna är tagna från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0