Elever vs. Lärare

Igår så spelade vi brännboll i skolan. Vi elever vann. Tänk jag har gått 10 år på den skolan och nu ska jag därifrån, det känns väldigt befriande men endå konstigt. Jag kommer fortfarande ihåg när jag gick i ettan men inte förskolan. När jag var liten som en myra och hade många år kvar. Nu är jag äldst på skolan och det är äntligen min tur att lämna skolan. Jag kommer nog inte sakna någonting förutom alla kompisarna som jag gått tillsammans med i flera år. Ni kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta kommer inte glömma er. Lycka till i livet, det kanske är den sista gången vi ses. Puss



Här är en två bilder från igår när vi spelade brännboll, här är när jag ska slå.



Ser ut som Fredrik och Linus springer efter bollen, konstig för de är i två olika lag.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det kan jag göra :) <3

Maila mig så får du svar snabbare om det är viktigt :D

2009-06-11 @ 18:09:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0