Första juni 2009

Hej allesammans. Nu är det första juni och ute skiner solen, det har verkligen blivigt grymt varmt ute så himla skönt. Snart ska jag iväg för att kolla på fotboll, Vallentuna möter Aspudden på Bällstaberg, matchstart 19.30, det ska bli väldigt roligt att se fast det hade varit roligare om man hade fått varit med och spelat. Men det kommer väl andra dagar hoppas jag. Snart är det skolavslutning, och snart ingenting kvar att göra i skolan för på onsdag så sätts betygen. Jag ska bara skicka teknikarbetet till min lärare och påbörja hemkunskapsarbetet om fisk&skaldjur, jag har bara en lektion på mig och det är på onsdag, men som tur är så påverkar det inte betyget. Nu ska jag ut i solen och spela lite fotboll ha det bra.




Kommentarer
Postat av: SARAAAAHHHHH

och jag är cool som kommenterar idas blogg först av alla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-01 @ 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0