Jobbet forsätter

Hej hoppallihoppa. Nu är det en ny vecka och det betyder att jag började jobba idag igen, nu är det bara två veckor kvar, tiden går fort. Sen får jag min lön, ska faktiskt spara den tror jag, fast jag vet en massa saker som jag vill ha! Nej jag får se hur jag ska göra. Iallafall så köpte jag en SYSTEMKAMERA igår, fett glad! Det blev en Nikon. Sån tur hade jag för den finns bara kvar i Sollentuna och i Norrtälje, och nu är en borta från Sollentuna. Köpte kameran på expert, finns kanske i andra sådanna butiker men just expert är det mycket slutsålt i. Jag hade tänkt köpa kamera bara från början att man fick med väska och skit? Men nej det fick man ju inte, så då var jag tvungen att köpa väska, minneskort och 4 års garanti då blev det ca. 2000:- till. Blev mycket dyrare än vad jag tänkte mig, men som tur så hade mamma 10% på expert så de drog av 500:- på kameran. Men på 10% rabatt kupongen så stod det: använd i Arninge Stormarknad. Men som tur var så funkade det, nej nu ska jag käka, ha det bra allesammans! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0