Regniga Stockholm

Åter regn idag igen. Jag blir så trött på detta väder, när det är sommarlov ska vi väl endå få solsken. Man ska ju inte behöva åka utomlands när det är sommar för att få sol. Sverige är enormt fint på sommaren även vintern, men  har ni sett Stockholms skärgård? Det finaste som finns! Jag vill ut och åka båt, ska nog ta och göra det så fort det blir sol. Ja men iallafall idag är det söndag det betyder röd dag, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ska åka och kolla på en kamera vill verkligen ha en! Igår så såg jag på bion Drag me to hell. Den var inte så jättebra, trodde den skulle vara mycket läskigare det var bara att man hoppade till vid direkta saker, den var ingen riktigt läskig spänning. Och den var inte verklig, speciellt när ett människa monster som svävar och står och dansar och sjunger, nej jag blev lite besviken! Fast tanten som var med var väldigt äcklig! I fredags så fick jag mina slut betyg, jag är inte speciellt nöjd för jag vet att jag kan få bättre bara det att jag är så lat men får väl skylla mig själv. Jag fick G i engelska, teknik, musik och no. Alla förut NO skulle jag kunna få bättre i men har nästan struntat i alla de tre ämnena faktiskt, vilket inte var så smart eftersom jag skulle kunna höja mig i de, men aja nu är det försent. Jag fick VG i spanska, svenska, matte (!), bild och SO, höjde mig i matte väldigt glad för det. Jag fick MVG i slöjd, hemkunskap och gymnastik/idrott. Men jag tycker det är godkänt det jag fick för jag fick ju inte IG i något ämne så det är jag glad för, (om jag missat något ämne så fick jag VG i det iallafall).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0