Solen kikar fram

Sitter och tittar på Rånarna, spelade in den igår från TV4film. Igår var jag i stan med Rebecca, mitt mål var att hitta en skolavslutnings klänning och det gjorde jag faktiskt jag hittade en vit blommig på MQ för 699:- den var ganska konstig upptillvid banden så jag ska vika in de. Eftersom klänningen inte kommer ha axelband köpte jag en vit BH utan axelband och ett par turkosa spets. Ni ska få se bilder på klänning på skolavslutning för jag vill inte avslöja vad jag ska ha för klänning. Runt halv sju så åkte även kungefamiljen förbi på Hamngatan till Skansen (?) väldigt roligt att se, har några bilder så kan försöka att ladda upp de sen.



Har alltid älskat dig Rebecca sen dagis!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

naaaaw sötnos du är underbar! jag älskar dig! <333333

2009-06-07 @ 16:23:43
URL: http://bracefaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0