Sommarlov

Nu är äntligen sommarlovet här! Det man längtat efter hela året. Ska bli så skönt att komma bort från skolan och börja gymnasiet. Då är det bara att njuta och se framemot 10 långa veckors sommarlov. Vad jag ska göra är att jag ska jobba nu första veckan till v.27 alltså i tre veckor sen så har jag inget speciellt som jag ska göra sedan. Eller jo jag åker nog till Luleå en vecka min mammas släkt bor där. Nu ska jag åka iväg till skansen med Ulrika, Sarah, Malin, Josefin och Jessica tror att det blir vi sex. Sen på kvällen ska jag iväg med en kompis någonstans runt fem (?) sen blir det väl kvarnen med alla nior. Tack för de 10 underbara skolåren med er kommer saknar er! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0