Tisdag

Idag fick jag reda på vad jag ska få i lön, och det var mer än vad jag trodde så skönt. Och på fredag så får jag lönen på kontot längtar så, på jobbet ska det firas med jordgubbstårta som jag ska göra. Fett gott! Men iallafall idag har jag jobbat råkade försova mig igen vaknade klockan 06.20 men hann bli klar för klockan 06.30 skulle jag vara nere vid ica och han som jag skulle åka med var redan där, igen eftersom jag försov mig också, fett pinsamt att han sitter och väntar. Nu är det bra tre jäkla dagar kvar och jag behöver inte gå upp tidigt länge. Imorgon ska jag inte somna utan ska upp klockan sex! När jag kom hem så kollade jag lite på gymnasie ska söka nytt för vill inte in på mitt första val för intagningpoängen var ca. 135? Och då kan man liksom ha IG i två tre ämnen och att det är konstiga lov dagar och skit så pallar inte gå där. Så nu ska jag söka JENSENJENSENJENSEN! Hoppas jag kommer in annars blir det Tibble tror jag. Det blir nog också bra. Sen efter att jag kollar gymnasien så åkte jag ut med båten en sväng och självklart var pappsen med! Nu sitter jag och tittar på Gordon's kitchens nightmares, älskar han och hans program. Nej nu ska jag sluta skriva har tappat orden, har inget att skriva om. Puss






Bilder på min söta lillebror och min söta katt!

/ Ida Peterson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0